torsdag, januar 11, 2007

Jeg er ingen pusekatt

Tidenes understatement kom på pressekonferansen i dag.
Jeg er ingen pusekatt
, sa Gerd-Liv Valla i forbindelse med Ingun Yssen-saken.

Utsagnet underbygges av at hun ikke landet på alle fire, da hun trynet i Nordmarka forrige vinter, slik katter stort sett gjør, (med visse unntak).

For øvrig vil jeg si meg enig med Valla, jeg kan tenke på mange ulike dyr når jeg ser henne, men både rotte, pythonslange og rabbiessmitte bikkje er ord som popper opp under brainstorming, før ordet pusekatt, uten at jeg på noen måte vil påstå at Norges statsminister kvalifiserer til slike betegnelser. I midlertid burde hun ta seg en lang spasertur rundt Sognsvann, gjerne sammen med puddelen sin, og tenke nøye gjennom hvordan man bør opptre som leder i norsk arbeidsliv.

Skamme seg!

Ingen kommentarer: