søndag, august 06, 2006

Certified Advanced Open Water Diver

Undertegnede har tilbragt store deler av helgen under vann. Nærmere bestemt i Oslofjorden utenfor Nesodden. En kjapp telefon til ProDykk Oslo, og jeg var drøye firetusen fattigere. Prodykk er sertifisert som en femstjerners Padi Resort, og stort bedre kan det ikke bli!

Som motytelse for mine surt ervervede penger, har jeg nå gjennomgått opplæring i Tørrdraktdykk, Nitroxdykk, Vrakdykk, Dypdykk, Multileveldykk og Navigasjonsdykk. Jeg kan nå titulere meg selv som Advanced Open Water Diver, og
da gjenstår det vel i grunnen bare å telle ned dagene til jeg kan hoppe i vannet over Great Barrier Reef i november!

Og når sant skal sies, en helg der det mest politiske jeg har engasjert meg i har vært Jostein Gaarders kronikk, var i grunnen ganske deilig. Når det gjelder Gaarders kronikk, faller det vel på sin egen urimelighet å tro at han IKKE ville ende med å støte jøder generelt, men jeg orker bare ikke å gå ned den stien i dag...

Ingen kommentarer: