søndag, januar 14, 2007

Homse, hetero eller opptatt?

Jeg snublet over dette knallmorsome programkonseptetQX.se, og har på følelsen av at vi får se det i nær fremtid på TV-Norge eller TV3. Kanskje helst på førstnevnte, med mindre TV2 og Kanal24 blir skikkelig desperate, og velger å kjøre det i tospann, matchet opp mot noe sportsgreier på NRK?

Anyways, jeg syns jeg ser det for meg. Norsk versjon, gutta stiller ikke i speedos og hawaiishorts, men i ullstilongs eller epleknickers. I stedet for å massasje og snoking i skuffer og biler, blir det litt klein utspørring og mye taushet over en kopp kaffe eller to på Kaffebrenneriet, mens en hyper Dorthe Skappel, eller noe annet antikvarisk gamelt tvtryne, hopper opp og ned av begeistring i bakgrunnen.

Kunne jo kjørt konseptet med Berit Bislet som programleder, men det blir kanskje litt well obvious?

5 kommentarer:

DronningenIDalen sa...

Hmmmm... Dette høres ut som vitamininnsprøyting for noen av de utbrukte folkene som f.eks. Hore på jordet, Dan Bø(r)ge eller Tande-P (tolk selv hva P'en står for). Så kan de fremstå som passelig sosialdemokratisk politisk korrekte.

whistoslo sa...

Det er jo en mulighet, selv om jeg ikke helt kan se for meg 'n Tore Strømøy i samme studio som en skeivis, uten at skeivisen blir helt vissen og satt ut...

Anonym sa...

hvorfor ikke:)

Baron sa...


Etter at jeg overhørte at jeg vant Rimi Gullårer, fant jeg ut at jeg var etter Baron Cucosth van der Fiis av Rumperdamm.

Så jeg kommer fra fine familier, og det var nok derfor jeg ble mobba av Geir-Arne og Ditlev da.

Fordi jeg er etter baroner og baronesser da.

Og en gang Geir-Arne og jeg skulle gå bort til Haldis-huset fant vi ei gammal truse nede på stranda da, som Geir-Arne tok på seg da.

Var det Turid som hadde kasta den der? Som noe slags trusetrussel mot meg da? Fordi jeg bodde i Hellinga?

Og nå må jeg på do da.

Har en stor og adelig bæsj i tarmen da.

Vi får se om jeg klarer å presse ut den da.

Vi får se om jeg klarer det.

Vi får se.

Mhv

Erik Olsen Baron Adeler




http://johncons-mirror.blogspot.no/

Anonym sa...

www.noert.com